Цілі уроку: домогтися засвоєння наслідків з аксіом стереометрії; сформувати вміння застосовувати їх до розв'язування задач.
Виконання усних вправ
Нова тема: "НАСЛІДКИ З АКСІОМ СТЕРЕОМЕТРІЇ"
3. Через точку проведено чотири прямі, жодні три з яких не лежать в
одній площині. Скільки різних площин можна провести через ці прямі, беручи їх
попарно?
Домашнє завдання:
Виконання усних вправ
Нова тема: "НАСЛІДКИ З АКСІОМ СТЕРЕОМЕТРІЇ"
Ілюстрації та приклади
використання наслідків з аксіом стереометрії в повсякденному житті.
Перевіряючи,чи лежать кінці чотирьох ніжок стільця в одній площині, тесля
користується двома нитками. Як він робить це?
Вправи
Розв’яжіть задачі:
1. Чи можна через точку
перетину двох даних прямих провести третю пряму, яка б не лежала з ними в одній
площині?
2. Скільки всього існує різних площин, які проходять
через пряму і точку в просторі?
Пам'ятайте, що площину можна задати:
1) трьома точками, які не лежать на одній прямій;
2) прямою і точкою, яка не лежить на ній;
3) двома прямими, що перетинаються.
1. Завдання за підручником: с.160-161: вивчити
аксіоми стереометрії та наслідки з аксіом стереометрії; №№ 25-27, 31-34.
2. Додаткове завдання. Коло
має спільну точку з кожною зі сторін чотирикутника. Чи можна стверджувати, що
обидві ці фігури лежать в одній площині?