Паралельність прямих і площин. Урок 2: Аксіоми стереометрії.

Цілі уроку: домогтися засвоєння аксіом стереометрії; сформувати вміння розв'язувати задачі, що передбачають використання аксіом стереометрії.

Перевірка засвоєння теми попереднього уроку.


Вивчення нової теми: "АКСІОМИ СТЕРЕОМЕТРІЇ"


Стереометрія – розділ геометрії, в якому вивчають фігури (тіла) та їх властивості у просторі.


Відповісти на запитання:

1) Чому штативи багатьох приладів (фотоапарата, теодоліта тощо) виготовляють у формі триноги?

2) Щоб перевірити, чи є дана поверхня плоскою, до неї прикладають лінійку в різних напрямах. Край лінійки, дотикаючись до поверхні у двох точках, по­винен повністю лежати в ній. На чому ґрунтується така перевірка?

3) Дано куб ABCDA1B1C1D1

На моделі цього куба:
            а) назвіть точки, які лежать у передній грані куба;
            б) назвіть точки, які лежать у нижній основі куба;
            в) назвіть точки, які не належать нижній основі куба;
            г) назвіть точки, які не належать лівій бічній грані куба;
            д) яку грань визначають точки АВС, С1СD, B1BD?
            е) назвіть площини, яким належать точки ВВ1, DC, A1D1;
            є) назвіть прямі, яким належить точка А1, точка В;
            і) назвіть площини, яким належить точка А1, точка В.

Виконати вправи:



Домашнє завдання

1. Завдання за підручником:
    § 31 с.160-164. Аксіоми стереометрії;  №№ 19-24.
2. Додаткове завдання. Чи правильне твердження: якщо три різні площини мають спільну точку, то вони перетинаються по пря­мій, що проходить через цю точку? Наведіть приклади, які під­тверджують або спростовують це твердження.