Цілі уроку: домогтися засвоєння аксіом стереометрії; сформувати вміння розв'язувати задачі, що передбачають використання аксіом стереометрії.
Перевірка засвоєння теми попереднього уроку.
Перевірка засвоєння теми попереднього уроку.
Вивчення нової теми: "АКСІОМИ СТЕРЕОМЕТРІЇ"
Стереометрія – розділ геометрії, в якому вивчають фігури (тіла) та їх властивості у
просторі.
Відповісти на запитання:
1) Чому штативи багатьох
приладів (фотоапарата, теодоліта тощо) виготовляють у формі триноги?
2) Щоб перевірити, чи є дана поверхня плоскою, до
неї прикладають лінійку в різних напрямах. Край лінійки, дотикаючись до
поверхні у двох точках, повинен повністю лежати в ній. На чому ґрунтується
така перевірка?
На моделі цього куба:
а) назвіть точки, які лежать у передній
грані куба;
б) назвіть точки, які лежать у нижній
основі куба;
в)
назвіть точки, які не належать нижній основі куба;
г)
назвіть точки, які не належать лівій бічній грані куба;
д)
яку грань визначають точки АВС, С1СD, B1BD?
е)
назвіть площини, яким належать точки ВВ1, DC, A1D1;
є)
назвіть прямі, яким належить точка А1, точка В;
і)
назвіть площини, яким належить точка А1, точка В.
Виконати вправи:
Домашнє
завдання
1. Завдання за підручником:
§
31 с.160-164. Аксіоми стереометрії; №№ 19-24.
2. Додаткове завдання. Чи правильне твердження: якщо
три різні площини мають спільну точку, то вони перетинаються по прямій, що
проходить через цю точку? Наведіть приклади, які підтверджують або
спростовують це твердження.